Thursday, June 7, 2007

cikgu normala

kat sekolah aku ni ada sorang cikgu ni yang mukanya boleh lah dikatakan lawa.Dia nie selalu memakai baju kurung ke sekolah tapi aku tak tahu kenapa aku minat sangat kat dia nie. aku selalu nampak bentuk teteknya dari luar bila angin bertiup.aku selalu balik melancap bayangkan aku tengah beromen dengan dia nie.aku selalu amik peluang berjalan di belakangnya dan menggeselkan kote aku kat bontotnya.cikgu ni ada 5 orang anak dah.satu hari aku lupa nak hantar kerja yg diberinya,lalu aku pun pergi ke ruymahnya.apabila aku masuk ke rumahnya tiada siapa yg tinngal hanyalah cikkguku seorang.Tiba-tiba bukuku terjatuh di depannya lalu dia pun tunduk .bila dia tunduk nampaklah teteknya yang ditutupi oleh bra nya. aku hilang pertimbangan terus pegang teteknya itu. kami saling berpandangan aku lalu memeluknya dan mencium bibirnya .cikguku itu melawan dia mengatakan dia sudah berkahwin tetapi saya merayu kepadanya sambil memicit teteknya dan dia mula mengeluh.Aku pun membuka bajunya dan tersembullah 2 teteknya. aku lantas mencapai branya lalu membukanya.aku lihat sepasang tetek yang besar dan gebu putingnya pink dan koteku makin stim. Aku lantas menghisap teteknya dan lantas membuka kainnya sambil menggagau dia punya burit .aku lihat tanganku mula basah dan lantas aku turunkan kepalaku ke buritnya lalu menghisapnya dan menyedut air klimaxnya . aku makin stim apabila terdengan dia mengeluh aaaaaaaaaaaaahhhhhh sedaaaaaaaaaaaaaapppp,kkkkuuuaat llaaagi ffaarrrreq(nama samaran)aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh,aku terus menjilat buritnya sampai 15 minit.Tiba tiba aku telah ditolak dan cikguku terus membuka seluarku lalu mengulum koteku aku tidak tahan dan terus melepaskan air maniku ke dalam mulutnya apabila koteku dah mula stim aku terus menusuk koteku ke dalam burit cikguku itu lalu terdengarlah aaahhhhh,ooohhhhyyyeeeaah,succcckkkk,aaahhhhhhhh aku terus mendayung dan terus mendayung lalu cikguku menjerit cceeppaat cikkgu daah nakkkkkelluaar lalu terasalah cecair ang panas mengalir keluar aku pun terus mendayung dan aku terasa nak keluar dan cikkguku sekali lagi menjerit nnnaaak keluuuarrr lalu aku pun memancutkan air maniku ke dalam burit ccikguku dan aku pun terus ke bilik air untuk mandi dan semasa mandi terjadi lagi perkara seperti ini dlm bilik air.

1 comment:

Arradhiyatul Mutiara said...

Cerita Sex Indonesia - Dokter Jepang Cantik Yang Genit~~~~~~Cerita Sex Indonesia - Masa Remaja Yg Sungguh Menyenangkan



Rahasia Pacar Teman Kost ku~~~~~Penelusuran Erotic stories~~~~~Pemerkosaan terhadap primadona sekolah



Cerita Seks terbaru Fantasi di akhir pekan~~~~~info Video Porno Indonesia Dan Para Artis Indonesia lebih lengkap clik disini



Kumpulan Gaya Cerita Ngentot Cerita Dewasa Cerita Sex Indonesia~~~~~Tips Dalam Mendapatkan Wanita Idaman Anda Dalam Kumpulan Cerita Dewasa Kategori Artikel Sex



Cerita Sex Tante Kos Bernama Rita Paling Hot~~~~~Foto Bugil Telanjang Dewi Cinta Tanpa Sensor Laris Manis di Internet



Cerita Dewasa 2014-2015 Jeritan Pembawa Nikmat~~~~~Cerita Seks - Ngentot Merayakan Kelulusan SMA Pacarku~~~~~mahasiswi bercinta di kontrakan



Cerita Seks Dengan Tante Murni Cerita Seks Panas Terbaru~~~~~Aku Ngentot 3 Cewek Cantik Bangat~~~~~Cerita Sex Artis Cantik Cynthiara Alona



ngentot degan kakak sepupu ketika suaminya lagi gak ada~~~~~Foto Bugil Anita Hara Tanpa Sensor Terbaru~~~~~Karyawan Asing Yang Tangguh Ngesex



Gambar Gaya Bercinta Paling Hot yang disukai para Wanita~~~~~Alat Bantu Sex Wanita Penis Maju Mundur Getar Goyang~~~~~Capsule Pembesar Penis Herbal King Cobra Capsule


Cerita Seks Ngentot dengan Tetangga Baruku Yang Putih Mulus dan Bahenol

Kisah Seks dengan Guruku yang Cantik dan Seksi

Cerita Panas Kulahap Memek Ibu Dan Adik Kandungku

Cerita Dewasa Hot Bercinta dengan Istri Pembeli Mobil

Cerita Dewasa Hot-Pesta Sexs Pacarku dan Adiknya