Thursday, June 7, 2007

Kisah Benar

Perkenalan kami bermula di ruangan chatting. Aku memang nyer selalu masuk ruangan chat ni. Lebih2 lagi disebabkan aku banyak waktu terluang. Selalunyer disebelah malam. Disebelah malam selalunyer aku hanya duduk dirumah disebabkan aku ni ramai kawan yang telah berumah tangga, dan kawan2 yang masih bujang lelaki , aku tak brapa ngam. Mungkin disebabkan perbezaan umur. And aku pulak tidak mempunyai ramai teman perempuan bujang. Bolih jadi disebakan aku ni sangat pemalu untuk bertanya terus terak, ataupon aku ni takut untuk direct the question walaupon aku rasakan yang perempuan itu bagi respond yang baik. Sungguhpon begitu, aku punya kemahuan sex sangat tinggi. Kekadang jikalau aku dah tak tau sangat apa nak buat, aku akan mengambil LRT dan merayau2 sekitar bandar Kuala Lumpur. Aku akan berhenti dipasar seni atau pon di Masjid Jamek, dengan harapan aku akan bertemu dengan awek2 yang kehausan seks. Tujuan aku hanyalah untuk mencari beberapa kawan yang bolih aku ajak berjalan dan menemani aku untuk menonton wayang atau meronda2 atau pergi kekaraoke bila ada kelapangan. APA selepas itu?Terpulanglah kepada permintaan masing2.Oh yer, balik semula kepada hubungan aku dan awek yang aku kenali didalam internet. Kami berkenalan pertama kali diruangan alamak chat. Aku menegur dia dan dr situ dia menceritakan kepada ku bahawa dia lari dr rumah utk seketika kerana inging menghilangkan rasa ketakutan dia sebab dia baharu sahaja menerima berita yang dia gagal dlm peperiksaan. Dia masih muda dan menuntut disalah sebuah institusi diKL. OOpppsss...sorrilah, gua pergi kencing jap..Oklah, selepas kami berborak dan selepas aku menasihatikan dia, kami menjadi semakin rapat sehinggalah sautu hari aku ditugaskan dikuala lumpur. Aku pon menalipon dia dan memberi tahu yang aku akan berada dikuala lumpur utk 2 malam. kami pon menetapkan hari untuk berjumpa. Aku menunggu dia di perhentian LRT. Bila dia sampai, kulihat dia memakai jeans danT-shirt dan bertudung. Dipendekkan cerita, aku terus ajak dia balik ke tempat aku menginap. Tiada apa2 yang berlaku diantara kami kerana aku ni bulihlah dikatakan gentelmen. hanya pada waktu tidor bila aku sarankan kepada dia disebab kan hotel ni hanya ada satu katil, kita kenalah kongsi tidor bersama. Dia tak kisah. Sebenarnyer dia mempunyai potongan badan yang sangat aku minati. Yang palin aku minat adalah sepasang buah dadanyer. Sungguh mengiurkan. dia memiliki sepasag buad dada yang bulih dikatakan besar, iaitu lebih kurang saiz 36B.Semasa kami telah tidor, perlahan2 aku cium pipinyer. Aku lihat dia tidak menolak, mungkin dia belum sedar. Tangan aku mula menjalar didalam kemeja T yang dia pakai. Seperti yang aku jangkakan, memang tetek dia besar dan terasa sungguh kenyal...uhhhhhhh...aku mula mengentel2 puting susunyer...kecil tapi seronok!!!!Aku lihat dia sudah tidak tentu arah...aku teruskan ramasan kedua belah tetek dia dan mengentel kedua2 putig dia. Puting nyer semakin keras dan menegang......Batang pelir aku semasa itu pon turut tegang sama...Aku pun mula mencium bibir nyer. Aku rasa itulah pengalamman dia diciumi dimulut kerana respond dia seperti tidak pernah dicium.....Ahhhh, ini adalah pengalamn dia yang pertama dan aku adalah gurunyer.Sambil aku mencium keseluruhan muka dia...tangan aku terus meramas kedua gunung yang sedang mengkar dan perlahan2 aku lurut kan kain batik yang dipakai nyer malam itu dan terus meraba dicelah kelengkang kakinye...OOOhhhhhh...terasa pana dan pussynyer telah mengeluarkan banyak air. respond yang bagus. Aku mulakan rabaan, dan susah juga aku cari biji kelentit dia kerana pantatnyer dipenuhi dengan bulu...satu lagi yang aku minat....akupon terus meletakkan kepadaku dicelah kelengkang nyer setelah aku mengangkang kan kedua belah kakinyer...Sungguh indah apa yang aku dilat dihadapan ku. pantat nyer tembam dan dipenuhi bulu...uhhhhh...tal terkata. Aku pon menjilat pantat nyer dengan rakus....yang paling aku minat ialah menyonyot biji kelentik dia..rasa seolah2 mau saja aku menelan biji mutiara itu.....aku teruskan jilatan sambil salah satu jariku kedalam lubang pantat dia...uhhhhh terasa sunggung panas dan memberahikan.... pantatnyer telah mengeluarkan banyak air...kujilat habis air yang keluar..rasa dan bau yang sangat aku minati......oh yer alamat aku yang lagi satu, avangarde320 diyahoo titikkom.....Alamak, masa dah sampai utk aku pergi meeting daaa...boss dah tunggu...nampak nyer aku kena sambung cerita ni...jangan kemana2 kay..

1 comment:

Anonymous said...

MINAT JUDI?
SUKA MENANG?
NAK WANG BESAR?

JOIN SINI SEKARANG!
BONUS PASTI MENANG SETIAP MINGGU PUN ADA!
APA TUNGGU LAGI, JOIN SEGERA!

JUDI MUDAH MENANG, CUCI SENANG, ANDA RIANG!


TUNTUT BONUS ANDA SINI!


Balas